Åk nu. Det är mer än nog. Sedan länge

Petterssons gör skillnad!

Från Nasrin Sjögrens Facebook. Nasrin är född i Teheran, Iran och kristen.

Jag har flera asylsökande ensamma män från Afghanistan i min kontaktlista. Jag accepterade dem när vänförfrågningarna kom.

Sedan 2001 har jag personligen ömmat för Afghanistan. Bland det första jag gjorde efter terrorattentaten 11 september 2001 var att lösa medlemskap i Svenska Afghanistankommittén och skänka ett av mina studiebidrag dit när jag gick på gymnasiet.

View original post 241 more words

Leave a Reply

