Angelica Wiktor tog i måndags sitt liv

corneliadahlberg

Verkligheten i dagens Sverige

Från Kalle Hellberg

“Jag bor 50 meter från ett 2.5km elljusspår.
Det är ett superfint spår med mysiga gläntor, uppför & nedförsbackar.
Tyvärr bor jag vid Råby/Bäckby i Västerås, så kallade “no go zoner”.
Jag vill ut och motionera…
Jag vill gå ner i vikt…
Jag vill slå på min pepp-musik i hörlurarna och motionera…
Nä, ja visst ja…
Musiken kan jag glömma, måste ju höra om nån är på väg att komma ifatt mig…
Jag måste vända mig om och avgöra om jag måste fly eller om jag lugnt kan fortsätta min träning.
Visst fan…
Det är lika bra att jag inte motionerar alls, som utmattad tjej… ensam i ett motionsspår i skogen, så har jag nog tyvärr inte mycket att säga till om ifall en eller flera män känner sig sexuellt frustrerade…

FAN!!!!

Angelica Wiktor tog i måndags sitt liv.
Pernilla tog för 2…

View original post 1,084 more words

Leave a Reply

